Blogging tips

5 nov 2012

A noite das mudanzas, outro dos libros liberado


Acabamos de recibir outro correo dun libro liberado. Chega dende Vigo e dí así:

Bos días:


O meu nome é Lía. Son una nena de 5 anos que vive en Vigo. A miña tía María
deume o libro *?A noite das mudanzas?* para que os meus pais mo leran polas
noites. Xa fai uns meses que mo deu.


Quérovos pedir desculpas por telo tanto tempo na miña casa, a verdade e que
teño un montón de libros (os meus pais me leen bastante), así que o libro
estivo mesturado entre eles. E cada vez que saia a relucir, eu non quería
darllo a ninguén. A verdade é que gustoume moito, por dous motivos::


1º Porque é en galego. Só teño 3 libros en galego (agora voume quedar só
con dous), e gústame moito o galego. Os meus pais non falan Galego, pero no
cole me ensinan un montón de palabras en galego, e me parecen moi
divertidas. A que máis me gusta é bolboreta.


2º Porque é un historia divertida. Méxome de risa cada vez que vexo o
granxeiro durmindo na caseta do can.


Onte a noite leume o libro por última vez, díxome que vai levar o libro
pra filla dun compañeiro do traballo. Só espero que ela non o teña tanto
tempo coma eu, e o pase moi ben co libro.

Por último darvos as grazas polo libro, e desexo que viaxe moi loxe.

Un bico

Lía

Grazas a Lía e a súa familia por colaborar enviando esta mensaxe tan emotiva.


No hay comentarios:

Publicar un comentario